החלטתם לעבור משרד? אתם מחפשים משרדים להשכרה? מעולה ! לפני שאתם מתחילים לחפש משרד ,לכתת רגליים, להרים טלפונים, לשאול מכרים, להפעיל את העובד/ת שלכם , בחיפוש אינטנסיבי אחר משרדים, לפני שתבזבזו את זמנכם היקר , בחיפוש שאינו מדויק ויעיל. קבלו ממני טיפ חשוב מאוד ויעיל בו תוכלו לקצר את זמן החיפוש אחר משרדכם החדש, מידע חשוב להבין בו מבעוד מועד.
רבים מכם שמעו מהי המילה פרוגרמה עסקית ? בואו נדייק אותה יחד! פרוגרמה היא הגדרה עסקית של מערך מצבת העובדים שלכם הכוללת גם את פוטנציאל הגדילה היחסי וההתאמה לחלל אותו אתם מחפשים בשלב זה של העסק. אתן לכך דוגמא מדויקת למענה לאחר תשאול מקצועי ומפורט אותו ביצעתי: "אנו 20 עובדים, עובדים בעיקר בחדרי צוותים (כ5-8 איש לצוות), זקוקים לחדר ישיבות, משרד מנכל, 2 משרדי פגישות נוספים, מטבח לישיבה משותפת ומרפסת כדאי, פוטנציאל הגדילה שלנו צפוי להיות במצוות העובדים ל 10 עובדים נוספים בשנתיים הקרובות". זוהי תשובה לאחר תשאול מכוון בכדי לדייק את החיפוש ולסנן משרדים להשכרה רלוונטיים ולא רלוונטיים. מתווך מקצועי המעוניין לתת שירות לחברה ולחסוך את זמן החיפוש, יבדוק מצב חלוקה בטרם עת ואם יש צורך בהתאמה עבורכם, יבדוק רצון ונכונות בעלים לביצוע ההתאמה מראש, יידע לתת עלות ביצוע משוערת של התאמה שכזו ויוכל לנהל משא ומתן יעיל ומדויק כדי להגיע לתוצאה הנדרשת, ייתכן ותחלקו את העלות, ייתכן והעלות תתפרס על גבי השכירות, ישנם אפשרויות ואופציות מרובות בתהליך. כך תקבלו אינפורמציה מדויקת מבעוד מועד, תוך בירור מול בעלי הנכסים, קבלנים וכדומה ואתם? אתם תוכלו לחסוך לעצמכם המון זמן בחיפוש אחר המשרד הבא שלכם! אני מזמינה אתכם לצאת לחיפוש משותף אחר משרדכם החדש. יש לנו את הכלים המלאים לתת לכם מענה.