מצאתם את המשרד המיוחל לאחר חיפושים רבים, השקעתם את זמנכם, מצאתם משרדים להשכרה ראויים בנראות הכללית שלהם, בחלוקה המתאימה לחברה שלכם או לחליפין- ניתן באמצעות התאמה ליצור מצב שהמשרדים יתאימו אליכם ככפפה לעסק, מצוין! מזל טוב? אפשר לברך על המוגמר? אז זהו, טרם. כעת אנו מגיעים לשלב המתקדם יותר, שלב המשא ומתן. ישנם אספקטים שונים למשא ומתן ושלבים בדרגות שונות לניהול משא ומתן זה כאשר מרכז התהליך מתמקד באינטרס המשותף של שני הצדדים שהם: בעלי המשרד המעוניינים בהשכרה ואתם כשוכר המעוניין לשכור, זהו החלק המשותף של הצדדים, החלק הראשוני בהתחלת תהליך. אגלה לכם סוד….מתווך טוב ואיכותי, ישתמש באסטרטגיה מרכזית בניהול המשא ומתן שבאה לידי ביטוי בשיטת הגישור.